Patinoar AFI – Cotroceni On Ice
Societatea S.C. ICE TEAM CONCEPT S.R.L. cunoaște importanța datelor dumneavoastră personale și se angajează să protejeze confidențialitatea și securitatea acestora. De aceea, este important pentru noi să vă furnizăm într-o manieră integrată informațiile legate de prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.
S.C. ICE TEAM CONCEPT S.R.L. este o societate comercială de naționalitate română, cu sediul social în Str. Doamnei nr. 9 E, Sectorul 3, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/8647/2009, cod unic de înregistrare 25858558, email info@patinoarafi.ro, telefon 0214481732, legal reprezentată de Cezar Viorel Cristian, în calitate de reprezentant legal (denumită în continuare “Societatea”) și are ca obiect de activitate – Alte activități recreative și distractive.
Societatea respectă confidențialitatea tuturor clienților și confidențialitatea tuturor vizitatorilor website-ului nostru și va trata/prelucra datele personale în condiții tehnice și organizatorice de securitate adecvată.
Societatea prelucrează datele cu caracter personal primite direct de la dumneavoastră, în calitate de persoane vizate, sau indirect, cu ocazia derulării raporturilor comerciale/contractuale.
Datele cu caracter personal sunt colectate fie numai cu acordul/acceptul dumneavoastră, dacă sunt oferite cu bună știință, de bunăvoie, din proprie inițiativă, fie la solicitarea Societății, de exemplu prin unul din formularele online utilizate – respectiv formularul de contact online, prin abonarea la newslettere (doar după ce ați optat să primiți aceste newslettere), prin completarea datelor în formularul de înregistrare cont pe website-ul Societății etc.
În cazul în care nu sunteți de acord cu oricare dintre mențiunile din acest document, nu utilizați website-ul nostru sau nu ne furnizați datele dvs. personale. Menționăm însă că este posibil ca anumite servicii să fie condiționate de furnizarea datelor dvs. personale.
S.C. ICE TEAM CONCEPT S.R.L. nu va prelucra datele dumneavoastră personale decât în măsura în care este necesar îndeplinirii scopurilor prevăzute mai jos, cu observarea măsurilor legale de securitate și confidențialitate a datelor.
Ce date cu caracter personal prelucrează Societatea? În vederea desfășurării activității curente, inclusiv derulării activității contractuale, precum și în vederea aplicării prevederilor legale, inclusiv cele privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (legislația internă și dreptul comunitar – UE), Societatea vă poate solicita anumite date cu caracter personal. În acest sens, Societatea va prelucra, printre altele, următoarele date cu caracter personal: numele și prenumele, telefon/fax, adresa de domiciliu/reședință, e-mail, profesie, loc de muncă, adresa IP, nr. card bancar, data expirării cardului, codul CVV2/CVC2 etc.
Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezintă orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor dumneavoastră cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi: colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea.
Pentru a accesa website-ul Societății, nu este nevoie să ne furnizați niciun fel de date cu caracter personal.
Cine sunt persoanele vizate?
Persoanele (vizate) ale căror date pot fi prelucrate de către Societate, exclusiv în scopurile mai jos menționate, sunt: clienții persoane fizice ai Societății (actuali, foști sau potențiali), vizitatori, public larg, reprezentanții/împuterniciții acestora, legali sau convenționali.
Consecințele refuzului furnizării datelor cu caracter personal
Dumneavoastră, în calitate de persoană vizată, sunteți obligați să furnizați date complete, actualizate și corecte. Pentru a vă putea oferi anumite servicii specifice activității Societății, se vor solicita datele cu caracter personal necesare prestării respectivelor servicii, iar refuzul de a furniza astfel de date poate determina imposibilitatea furnizării serviciilor Societății. Atunci când achiziționați un produs/serviciu furnizat de Societate, vom colecta date personale în legătură cu furnizarea respectivelor produse/servicii. Totodată, în calitate de vizitator al sediului Societății, vom colecta date cu caracter personal (imagine, date prelucrate prin sisteme de supraveghere video etc.) în vederea îndeplinirii obligațiilor legale și desfășurării activității curente (interes legitim).
Prin citirea prezentelor prevederi și/sau semnarea oricărui document prin care sunt furnizate date personale către Societate ori prin furnizarea datelor personale în vederea achiziționării produselor/serviciilor Societății, persoanele vizate sunt informate și/sau își exprimă în mod expres consimțământul (își dau acordul) cu privire la prelucrarea datelor personale în conformitate cu dispozițiile legale privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (legislația internă și dreptul comunitar – UE).
În cazul în care prelucrarea datelor nu mai este necesară pentru oferirea unui produs/serviciu, pentru îndeplinirea unei obligații legale și nici nu este justificată de un interes legitim al Societății, persoanele vizate pot refuza o astfel de prelucrare sau își pot retrage consimțământul dat anterior, refuzul urmând să producă efecte pentru viitor. Spre exemplu, persoanele vizate își pot retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor în scop de marketing direct, oricând și fără să fie necesar să indice un motiv. Ulterior soluționării cererii de retragere a consimțământului, persoana vizată nu va mai primi informări comerciale cu privire la produsele/serviciile oferite de Societate.
Care sunt scopurile colectării datelor cu caracter personal?
Societatea va considera toate informațiile colectate de la dumneavoastră ca fiind confidențiale și nu le va partaja cu terții fără consimțământul dumneavoastră expres și anterior.
Cine sunt destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal?
Destinatarii datelor pot fi:
– Clienții persoane fizice ai Societății (actuali, foști sau potențiali), vizitatori, public larg, reprezentanți/împuterniciți ai acestora, legali sau convenționali (pentru scopul derulării raporturilor comerciale/contractuale); –
– Furnizori, prestatori și alte entități juridice – parteneri de afaceri/contractuali ai Societății, autorități/instituții publice;
– Autorități publice centrale și locale, autorități judecătorești, poliție, parchet (în limitele prevederilor legale și/sau ca urmare a unor cereri expres formulate), societăți bancare, executori judecătorești, societăți de asigurare și reasigurare, organizații de cercetare a pieței (scop statistic) etc.
Confidențialitatea datelor cu caracter personal va fi asigurată de către Societate și nu vor fi furnizate către alți terți în afara celor menționați în prezentul document.
Prelucrarea datelor cu caracter personal în scop promoțional (marketing)
Datele cu caracter personal furnizate de persoanele vizate (cum ar fi: nume și prenume, adresa de email, nr. fax, nr. telefon mobil/fix) vor putea fi prelucrate de Societate cu respectarea drepturilor acestora, în special a dreptului de informare și opoziție, în următoarele scopuri: marketing (inclusiv marketing direct), concursuri, loterii publicitare, efectuarea de comunicări comerciale pentru produsele și serviciile Societății, inclusiv cele dezvoltate împreună cu parteneri, prin orice mijloc de comunicare, inclusiv prin intermediul serviciilor de comunicații electronice. Datele cu caracter personal furnizate de persoanele vizate vor putea fi folosite în scop promoțional (marketing) și pentru produsele sau serviciile altor parteneri ai Societății, cu respectarea drepturilor persoanelor vizate. În cazul în care Societatea intenționează să utilizeze datele dumneavoastră în scopuri de marketing direct (după ce persoanele vizate au optat în acest sens), persoanele vizate vor fi informate în prealabil. Persoanele vizate își pot exercita dreptul de prevenire a unei asemenea prelucrări prin selectarea casetelor adecvate din formularele/documentele utilizate pentru colectarea datelor cu caracter personal. Indiferent de situație, în cazul în care veți dori ca datele cu caracter personal să înceteze a mai fi prelucrate de Societate, ne puteți solicita în mod expres încetarea oricărei prelucrări de date din partea noastră. Totodată, atunci când veți dori să nu mai primiți newslettere sau materiale informative din partea Societății, vă puteți dezabona folosind butonul “Dezabonare” sau „Unsubscribe”.
În relația cu Societatea, dumneavoastră beneficiați, conform prevederilor legale aplicabile, de următoarele drepturi: dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție și procesul decizional individual automatizat.
Durata prelucrării datelor cu caracter personal
În vederea realizării scopului menționat, Societatea va prelucra datele cu caracter personal pe toată perioada de desfășurare a activităților Societății, până în momentul în care persoana vizată sau reprezentantul legal va manifesta dreptul de opoziție/de ștergere (cu excepția situației în care Societatea prelucrează datele în baza unei obligații legale sau justifică un interes legitim). Ulterior încheierii operațiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, dacă persoana vizată sau reprezentantul legal al acesteia nu va manifesta dreptul de opoziție/de ștergere, conform legii, aceste date vor fi arhivate de către Societate pe durata de timp prevăzută în procedurile interne ale Societății și/sau vor fi distruse.
Ce măsuri de siguranță sunt utilizate pentru protejarea datelor dumneavoastră?
Pentru a evita utilizarea fără drept a datelor personale, precum și eventualele abuzuri, utilizăm metode și tehnologii de securitate, împreună cu politici și proceduri de lucru adecvate, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate. Securitatea integrală a datelor transmise prin internet nu poate fi niciodată garantată. În timp ce Societatea depune toate eforturile în privința protejării datelor personale, nu poate fi garantată în mod absolut securitatea datelor transmise către website-ul Societății. Orice transmisie de date se face pe riscul persoanelor vizate. Odată ce sunt primite date personale, Societatea utilizează proceduri și măsuri stricte de siguranță împotriva utilizării neautorizate, nelegale, distrugerii, pierderii accidentale sau divulgării datelor personale.
Securitatea datelor bancare
Condițiile transferurilor de date personale în afara spațiului UE și al Zonei Economice Europene
Transferurile de date în afara spațiului UE și al Zonei Economice Europene se pot face numai în condițiile prevăzute de legislația specifică națională și UE privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestora.
Care sunt drepturile dumneavoastră?
Prin citirea acestui document, persoanele vizate au fost informate cu privire la drepturile de care beneficiază, conform prevederilor legale aplicabile, respectiv: dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție și procesul individual automatizat. Totodată, atunci când prelucrarea se realizează pe consimțământ, persoanele vizate au dreptul de a-și retrage consimțământul în orice moment, în formă scrisă, adresată Societății, în condițiile legislației aplicabile, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia. De asemenea, persoanele vizate au dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit și fără nicio justificare, prelucrării datelor personale în scop de marketing direct, utilizând, dacă este cazul, funcția de dezabonare inclusă în materialele de marketing.
Pentru celelalte scopuri, persoanele vizate au dreptul de a se opune, în orice moment, în mod gratuit, ca datele cu caracter personal pe care le furnizează către Societate să facă obiectul unei prelucrări, cu menționarea datelor și scopului avute în vedere, numai pentru motive întemeiate și legitime, legate de situația sa particulară, cu excepția cazurilor în care Societatea demonstrează că are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță. În caz de opoziție nejustificată, Societatea este îndreptățită să prelucreze în continuare datele în cauză.
Prin citirea acestui document, persoanele vizate au luat la cunoștință și înțeleg faptul că datele cu caracter personal furnizate către Societate constituie elemente determinante pentru accesarea serviciilor oferite de Societate și/sau derularea activității comerciale/contractuale.
În cazul în care persoanele vizate, direct sau prin reprezentant, își exercită drepturile menționate mai sus, în mod vădit nefondat, nejustificat sau excesiv, în special din cauza caracterului lor repetitiv, Societatea poate:
De asemenea, în cazul în care persoanele vizate, direct sau prin reprezentant, își exercită dreptul de opoziție în mod vădit nefondat, nejustificat sau excesiv, în special din cauza caracterului lor repetitiv, Societatea este îndreptățită să considere contractul încheiat cu clientul Societății de drept reziliat, fără nicio altă formalitate sau intervenție a instanțelor judecătorești, cu excepția unei notificări prealabile.
Pentru exercitarea acestor drepturi, dumneavoastră vă puteți adresa dlui Cezar Viorel Cristian din cadrul Societății, cu o cerere scrisă, datată și semnată, la adresa de e-mail: info@patinoarafi.ro sau la următoarea adresă de corespondență: Str. Doamnei nr. 9 E, Sectorul 3, București. Cererii i se va anexa o copie lizibilă a actului de identitate al semnatarului. De asemenea, persoanelor vizate le este recunoscut dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere și de a introduce o cale de atac judiciară. Aceste prevederi pot suferi modificări/actualizări ocazionale. Vă recomandăm să verificați la fiecare utilizare a website-ului Societății prezentele prevederi, pentru a fi tot timpul informați în legătură cu acestea. Prin accesarea website-ului Societății sau utilizarea serviciilor Societății prin intermediul website-ului, ulterior modificărilor, noile prevederi se vor considera acceptate.